Zajęcia
Program zajęć
W naszej ofercie znajdziecie Państwo mnóstwo różnorodnych zajęć, wspomagających rozwój dzieci, takich jak:
Przykładowe plany zajęć
Dla przedszkola
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Dla żłobka
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
- 7.00-8.30: PRZYJMOWANIE DZIECI/ZABAWA
- 8.30 -9.00: ŚNIADANIE
- 9.00-9.15: ZABAWA
- 9.15-9.35: ZAJECIA EDUKACYJNE/WYJŚCIE NA PLAC ZABAW
- 9.35-10.00: WARSZTATY PLASTYCZNE/SENSORYKA/WYJŚCIE NA PLAC ZABAW
- 10.00-10.15: DRUGIE ŚNIADANIE
- 10.15-11.00: GRY I ZABAWY INTEGRACYJNE/JUDO
- 11.00-11.30: JĘZYK HISZPAŃSKI
- 11.30-11.45: CZYNNOŚCI HIGIENICZNE
- 11.45-12.15: OBIAD
- 12.15-12.30: TOALETA
- 12.30-14.30: LEŻAKOWANIE
- 14.30-15.00: PODWIECZOREK
- 15.00-16.20: WYJŚCIE NA PLAC ZABAW/ZABAWY RELAKSACYJNE
- 16.20-16.40: DRUGI PODWIECZOREK
- 16.40-18.00: ZABAWA
- 7.00-8.30: PRZYJMOWANIE DZIECI/ZABAWA
- 8.30 -9.00: ŚNIADANIE
- 9.00-9.15: ZABAWA
- 9.15-9.35: JĘZYK ANGIELSKI/LEKTOR
- 9.35-10.00: WARSZTATY MUZYCZNO-RUCHOWE
- 10.00-10.15: DRUGIE ŚNIADANIE
- 10.15-11.00: GRY I ZABAWY/ MINI TENIS
- 11.00-11.30: ZABAWY SWOBODNE
- 11.30-11.45: CZYNNOŚCI HIGIENICZNE
- 11.45-12.15: OBIAD
- 12.15-12.30: TOALETA
- 12.30-14.30: LEŻAKOWANIE
- 14.30-15.00: PODWIECZOREK
- 15.00-16.20: WYJŚCIE NA PLAC
- ZABAW/ZABAWY RELAKSACYJNE
- 16.20-16.40: DRUGI PODWIECZOREK
- 16.40-18.00: ZABAWA
- 7.00-8.30: PRZYJMOWANIE DZIECI/ZABAWA
- 8.30 -9.00: ŚNIADANIE
- 9.00-9.15: RYTMIKA
- 9.15-9.35: ZAJECIA EDUKACYJNE/JĘZYK HISZPAŃSKI
- 9.35-10.00: KĄCIK MAŁEGO CZYTELNIKA/WYJŚCIE NA PLAC ZABAW
- 10.00-10.15: DRUGIE ŚNIADANIE
- 10.15-11.00: TANIEC/RYTMIKA
- 11.00-11.30: ZABAWY KONSTRUKCYJNE
- 11.30-11.45: CZYNNOŚCI HIGIENICZNE
- 11.45-12.15: OBIAD
- 12.15-12.30: TOALETA
- 12.30-14.30: LEŻAKOWANIE
- 14.30-15.00: PODWIECZOREK
- 15.00-16.20: WYJŚCIE NA PLAC ZABAW/ZABAWY RELAKSACYJNE
- 16.20-16.40: DRUGI PODWIECZOREK
- 16.40-18.00: ZABAWA
- 7.00-8.30: PRZYJMOWANIE DZIECI/ZABAWA
- 8.30 -9.00: ŚNIADANIE
- 9.00-9.15: RYTMIKA
- 9.15-9.35: J.ANGIELSKI/LEKTOR
- 9.35-10.00: ZABAWY RUCHOWE/TORY PRZESZKÓD
- 10.00-10.15: DRUGIE ŚNIADANIE
- 10.15-11.00: LOGOPEDIA
- 11.00-11.30: WARSZTAY MUZYCZNO – RUCHOWE
- 11.30-11.45: CZYNNOŚCI HIGIENICZNE
- 11.45-12.15: OBIAD
- 12.15-12.30: TOALETA
- 12.30-14.30: LEŻAKOWANIE
- 14.30-15.00: PODWIECZOREK
- 15.00-16.20: WYJŚCIE NA PLAC
- ZABAW/ZABAWY RELAKSACYJNE
- 16.20-16.40: DRUGI PODWIECZOREK
- 16.40-18.00: ZABAWA
- 7.00-8.30: PRZYJMOWANIE DZIECI/ZABAWA
- 8.30 -9.00: ŚNIADANIE
- 9.00-9.15: ZABAWA
- 9.15-9.35: ZAJECIA EDUKACYJNE/WYJŚCIE NA PLAC ZABAW
- 9.35-10.00: ZABAWY KONSTRUKCYJNE /WYJŚCIE NA PLAC ZABAW
- 10.00-10.15: DRUGIE ŚNIADANIE
- 10.15-11.00: PIŁKA NOŻNA
- 11.00-11.30: KACIK MAŁEGO CZYTELNIKA
- 11.30-11.45: CZYNNOŚCI HIGIENICZNE
- 11.45-12.15: OBIAD
- 12.15-12.30: TOALETA
- 12.30-14.30: LEŻAKOWANIE
- 14.30-15.00: PODWIECZOREK
- 15.00-16.20: WYJŚCIE NA PLAC ZABAW/ZABAWY RELAKSACYJNE
- 16.20-16.40: DRUGI PODWIECZOREK
- 16.40-18.00: ZABAWA
Przedszkole i Żłobek NO STRESS
ul. Grochowska 75/77,
04-186 Warszawa
e-mail: biuro@warszawa-nostress.edu.pl
telefon:
694-964-388
Privacy Overview
-
Języki obce: Angielski, Hiszpański
- Język angielski oraz język hiszpański w przedszkolu będą odbywać się codziennie w każdej grupie. Zajęcia mają na celu oswojenie dzieci już od najmłodszych lat z językiem obcym, co ma znaczący wpływ na późniejszą edukację dziecka. Zajęcia będą realizowane poprzez:
- organizowanie różnego rodzaju zabaw ruchowych,
- plastycznych, konstrukcyjnych, teatralnych,
- wdrażanie dzieci do rozumienia poleceń nauczyciela w języku obcym,
- wykorzystanie krótkich form wierszowanych i piosenek,
- opowiadanie lub czytanie wspieranych gestem i ilustracjami historyjek.
-
Piłka nożna
-
Zajęcia piłkarskie w przedszkolu „NO STRESS” prowadzone są przez doświadczoną firmę „AKADEMIĘ SPORTU”
Akademia Sportu została założona przez Pawła Kuska i Łukasza Surmę. Najważniejszym bodźcem do utworzenia grup piłkarskich była pasja sportowa oraz chęć przekazania młodzieży wszystkich zebranych pozytywnych doświadczeń sportowych. Motto Akademii Sportu, które brzmi – „Wychowanie przez sport”, towarzyszy młodym piłkarzom na wszystkich zajęciach i rozgrywkach piłkarskich.
Więcej informacji o Akademii Sportu na stronie internetowej: www.akademia-sportu.pl
Program piłkarski wykorzystywany na zajęciach, został starannie przygotowany i dopasowany dla wychowanków przedszkola NO STRESS.
Zajęcia odbywają się 2 x w tygodni po 30 minut.
Skrócony program z zakresu piłki nożnej:
- Program sportowy (piłka nożna)
- Zajęcia koordynacyjne
- Elementy szybkości
- Elementy gibkości
- Elementy korekcji wad postawy
- Sprawność ogólna
- Podstawy techniki prowadzenia piłki
- Podstawy techniki uderzenia piłki
- Podstawy techniki przyjęcia piłki
- Podstawy techniki gry bramkarza
- Mini gry i zabawy mające na celu kształtowanie charakteru oraz współzawodnictwa sportowego w duchu FAIR PLAY
- Przepisy gry w piłkę nożną.
- Program edukacyjny
- Wychowanie przez sport
- Sport to zdrowie
- Połączenie sportu z obowiązkami życia codziennego
- Higiena osobista
- Kultura osobista na zajęciach oraz w życiu codziennym
- Program sportowy (piłka nożna)
-
Tenis
-
Skrócony program z zakresu Tenisu:
- Umiejętności
- Opanowanie kroczków, sposobów poruszania się w tenisie
- Skoki, przeskoki, równowaga, umiejętność przenoszenia ciężaru ciał
- Kształtowanie koordynacji wzrokowo-ruchowej, czucie mięśniowe
- Zwinność, gibkość
- Wytrzymałość
- Rzuty piłeczki w rożnych ustawieniach
- Opanowanie ruchów uderzeniowych z zachowaniem obszernej amplitudy ruchu
- Formy
- Zabawowa
- Zadania ruchowe ze współzawodnictwem
- „Mini tenis” – program nauczania podstawowego z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu tenisowego, stosownego do wieku dzieci
- Umiejętności
-
Judo
-
Taniec
- Wiek przedszkolny to najważniejszy okres w rozwoju ruchowym dziecka. Taniec prowadzony przy akompaniamencie muzyki sprzyja rozwojowi wszechstronnej sprawności fizycznej. Taniec i ruch pozwala dzieciom „energicznym” na rozładowanie emocji, a tym bardziej „zamkniętym” na pokonanie swoich lęków, nieśmiałości, pozbycie się zahamowań psychicznych, niezręczności fizycznej oraz napięć ciała. Ponadto taniec rozwija pamięć, myślenie dziecka, spostrzegawczość, uwagę, orientację, wyobraźnię i inteligencję twórczą.
-
Narty
- W okresie zimowym przedszkolaki uczestniczą w zajęciach narciarskich.
-
Basen
- W okresie letnim przedszkolaki uczestniczą w zajęciach nauki pływania.
-
Gimnastyka korekcyjna
-
Zajęcia prowadzone metodą opowieści ruchowych z wykorzystaniem gier i zabaw oraz przyborów.
Naszym najważniejszym zadaniem jest to, aby każde dziecko było zadowolone z wykonanego ćwiczenia i chętnie go powtarzało. W zabawie kształtujemy prawidłowe nawyki ruchowe i stymulujemy rozwój prawidłowej postawy. Przeciwdziałamy najczęstszym wadom rozwojowym postawy: płaskostopiu, koślawości kolan i skrzywieniom kręgosłupa.
-
Szachy
-
Warsztaty plastyczne
- Warsztaty plastyczne – to zajęcia wyzwalające w dzieciach autentyczną radość tworzenia. Dzieci poznają na warsztatach różnorodne techniki plastyczne. Kontakt ze sztuką – zarówno z pozycji odbiorcy, jak i twórcy – rozwija u dzieci ekspresję i umiejętności artystyczne oraz zdolność do działania i osiągania celu. Wyrabia także poczucie ładu, porządku i estetyki, rozbudza zaciekawienie i wrażliwość. Warsztaty mają na celu rozwijanie dziecięcej wyobraźni, zdolności manualnych, ekspresji plastycznej oraz uczą cierpliwości. Owocem działań są artystyczne prace dzieci eksponowane na terenie przedszkola.
-
Warsztaty muzyczne
- Warsztaty muzyczne – to atrakcyjne zajęcia z muzyką, zabawy w rytmie znanych melodii, śpiew, gry na instrumentach i różnych materiałach, komponowanie własnych utworów. Podczas ciekawych zabaw wdrażamy dzieci do estetycznego i emocjonalnego przeżywania muzyki. Zajęcia przy muzyce i śpiewie kształcą ogólną koordynację ruchową dziecka oraz korzystnie oddziałują na pracę narządów wewnętrznych (płuc, serca) i układu nerwowego. Rozwijają również wyobraźnię dziecka, wzbogacają jego słownictwo i poprawiają wymowę.
-
Warsztaty rytmiczne
- Warsztaty rytmiczne – zajęcia kształtują kulturę muzyczną i słuch dziecka. To różnego rodzaju ćwiczenia muzyczno-ruchowe, wspierające także rozwój intelektualny, emocjonalny oraz fizyczny. Zajęcia rytmiczne uczą koncentracji, poprawiają pamięć, zachęcają do aktywności ruchowej, mają także korzystny wpływ na motorykę i orientację przestrzenną u dzieci. Dzieci podczas zajęć czują się swobodnie, zajęcia rozbudzają w nich radość i motywację do działania.
-
Warsztaty konstrukcyjne
- Warsztaty konstrukcyjne – Zabawy konstrukcyjne ćwiczą sprawność manualną dziecka oraz rozbudzają jego kreatywność. Polegają na budowaniu, wytwarzaniu czegoś nowego. Zabawy tego typu doskonalą rozwój spostrzegawczo-ruchowy. Wyzwalają pomysłowość, wdrażają do skupienia uwagi, uczą obserwacji. Każda konstrukcja jest niepowtarzalna i daje dziecku wiele radości. Dzieci uczą się tym samym orientacji przestrzennej oraz precyzji, rozwijając logiczne myślenie. Dzieci uczą się zależności przestrzennych oraz nowych pojęć z nimi związanych, takich jak: góra, dół , z tyłu, z przodu, na, pod, a także wewnątrz i na zewnątrz. Co więcej, budowanie złożonych i dużych obiektów świetnie ćwiczy zmysł równowagi i dotyku, usprawnia także koordynację ruchową.
-
Warsztaty czytelnicze
- Warsztaty czytelnicze – wiek przedszkolny to czas, w którym kształtują się nawyki dzieci, w tym również czytelnicze – warto więc wykorzystać ten moment, tym bardziej, że czytając dzieciom, poszerzamy ich wiedzę o człowieku, o świecie, dostarczamy naszym pociechom całego bogactwa przeżyć. Naukowcy i praktycy zgodnie twierdzą, że czytanie dziecku na głos uczy je języka i myślenia, rozwija wyobraźnię i pamięć, przynosi wiedzę i wzorce moralnych zachowań, wzmacnia poczucie własnej wartości. Warsztaty czytelnicze mają na celu wykształcić w dzieciach potrzebę obcowania z książką, aby w przyszłości czytanie stało się przyjemnością, a nie koniecznością przeczytania kolejnej szkolnej lektury.
-
Warsztaty kulinarne
- Warsztaty kulinarne – “Przedszkolaki i przysmaki” to dla dzieci dobra zabawa i wielka kulinarna przygoda, której efektem będą właściwe nawyki żywieniowe, samodzielność i chęć w przyrządzaniu przysmaków. To doskonała okazja do zdobywanie nowych doświadczeń za pomocą zmysłu smaku, zapachu i dotyku. Dzieci zapoznają się z zasadami bezpieczeństwa w kuchni oraz różnymi naczyniami, przyborami i sprzętem kuchennym. Warsztaty mają także na celu wdrażanie zasad kulturalnego zachowania się przy stole oraz posługiwania się sztućcami. Aktywne uczestnictwo w przygotowywaniu potraw, dowartościowuje i daje poczucie samodzielności.
-
Warsztaty teatralne, rozwijanie wyobraźni
- Warsztaty teatralne, rozwijanie wyobraźni – zajęcia mają na celu rozwijanie pewności siebie, rozwijanie wiedzy i naukę wyrażania emocji, a także rozwój umiejętności interpersonalnych oraz inteligencji emocjonalnej. Zajęcia pomagają wyrażać Dzieciom myśli oraz wzbogacają ich zasób słownictwa. To doskonałe wprowadzenie w świat teatru oraz rozbudzenie w dzieciach pasji i zainteresowań.
-
Psycholog
- Psycholog w przedszkolu służy swoją pomocą nie tylko dzieciom, ale również rodzicom i wychowawcom. Jego zadaniem jest obserwacja dzieci w grupie, ich zachowań oraz reakcji na różne sytuacje pojawiające się w relacjach z innymi. Psycholog jest w stanie rozpoznać różnego rodzaju potrzeby, zaburzenia rozwojowe czy problemy zdrowotne dziecka. Psycholog otacza wsparciem dzieci i prowadzi konsultacje dla rodziców. Ponadto w dalszym etapie pracy psycholog organizuje różnego rodzaju zajęcia integracyjne i terapeutyczne oraz pomoc indywidualną – są to działania ukierunkowane na konkretne dziecko i jego problem.
-
Logopeda
- Logopeda – Praca logopedy w No Stress ma na celu stymulowanie rozwoju językowego dzieci, pomoc w przypadku nieprawidłowości rozwoju mowy i trudności w wymowie. Realizowana jest przy współpracy z nauczycielami z poszczególnych grup i rodzicami. Pierwszym etapem pracy jest przeprowadzenie badania mowy, na podstawie którego dzieci otrzymują wytyczne do ćwiczeń logopedycznych. Istotne w planowaniu pracy są informacje uzyskane od nauczycieli i rodziców dzieci. Metody pracy logopedy dostosowane są do indywidualnych potrzeb, możliwości oraz osobistej wydolności każdego dziecka.